Vul de velden voor definitie, staplengte en recursiediepte in. Begin met een kleine recursiediepte, zeg 4 of zo, en een grote staplengte, zeg 10 of zo. Bedenk dat bij recursiediepte d en expansiefactor e in de definitie het aantal stappen e^d wordt, en als dit groter dan zeg 100000 wordt dan zal het tekenen erg lang duren. Bijvoorbeeld: bij de drakenkromme X;X=XLY;Y=XRY is de expansiefactor 2 en is recursiediepte 17 mogelijk; bij het met vierkanten gevulde vierkant XLXLXLX;X=XXLXLXLXLXX is de expansiefactor 7 en is recursiediepte 6 mogelijk. Dit programma tekent de kromme eerst in gedachten, om te zien hoe groot hij wordt, teneinde hem te kunnen centreren, en pas daarna in het echt. Daarom zal er bij grote tekeningen altijd eerst een kleine pauze zijn. Als er geen recursiediepte of staplengte is ingevuld, dan kiest het programma zelf iets toepasselijks.